SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA DRUŽBE D Koolektiv d.o.o. (INTERNETNA PRODAJA – fizične osebe)
D Koolektiv d.o.o.
Sedež: Puhtejeva ulica 6, 1000 Ljubljana
Matična številka: 2062208000
Davčna številka: SI81387644 (smo davčni zavezanci)
SRG številka: 2021/11071 (Okrožno sodišče v Ljubljani)

I. člen
Spletni trgovec D Koolektiv d.o.o. (v nadaljevanju: trgovec) v skladu z veljavno zakonodajo sprejema naslednje splošne pogoje poslovanja (v nadaljevanju: SPP).

II. člen
SPP urejajo spletno prodajo na spletnih straneh trgovine www.koolektiv.si in www.hura.si , varovanje osebnih podatkov potrošnikov in pravice potrošnikov ob nakupu na spletni strani.

III. člen
Na spletnih straneh www.koolektiv.si in www.hura.si lahko kupujejo registrirani in neregistrirani uporabniki.
Registracija uporabnika ni pogoj za nakup.
Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in ga povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, polno poslovno sposobna oseba. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec. Z registracijo obiskovalec skrajša postopek naročila, saj mu ni potrebno vsakič znova izpolnjevati osebnih podatkov.
Kupca zavezujejo SPP, ki so veljavni v trenutku nakupa (to je od oddaje spletnega naročila).

IV. člen (postopek nakupa)
1. korak: v katalogu spletne trgovine si potrošnik ogleda produkte, ki so trenutno v prodaji. Produkti so razporejeni po kategorijah. Ob vsakem produktu je navedena tudi cena, ki vključuje davek na dodano vrednost (v nadaljevanju: DDV).
2. korak: potrošnik produkt, ki ga želi naročiti, postavi v spletno »košarico« s klikom na gumb »dodaj v košarico«, pred tem pa lahko določi želeno število posameznega produkta. V »košarico« lahko potrošnik doda poljubno število produktov. Minimalni nakup na spletni strani trgovine www.koolektiv.si je 20,00 EUR z vključenim DDV.
3. korak: ko potrošnik doda vse produkte, ki jih želi naročiti, v »košarico«, nadaljuje z nakupom s klikom na gumb »pojdi v košarico« in »zaključi nakup«.
4. korak: potrošnik izpolni obrazec, ki se pojavi na spletni strani, s svojimi resničnimi osebnimi podatki, potrebnimi za dostavo.
5. korak: potrošnik klikne na gumb »nadaljuj na način dostave«, kjer si kupec izbere način dostave s klikom na eno izmed možnosti.
6. korak: potrošnik nato klikne na gumb »nadaljuj na način plačila«, kjer potrošnik izbere način plačila s klikom na eno izmed možnosti. V primeru nakupa s plačilno kartico, kupec izpolni ponujeni obrazec z vsemi potrebnimi podatki, povezanimi s plačilno kartico, s katero želi opraviti nakup.
7. korak: potrošnik nakup konča s klikom na gumb »oddaj naročilo«.
8. korak: potrošnik dobi na podani e-poštni naslov obvestilo o oddanem naročilu ter času dostave.

V. člen (potrditev naročila)
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo.
Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.
Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi kontaktira kupca preko telefona ali elektronske pošte.
Ob potrditvi naročila kupec na elektronski naslov prejme obvestilo o predvidenem roku dobave.
Registriranemu kupcu so v njegovem profilu na spletni strani trgovca vselej dostopni podatki o statusu in vsebini samega naročila.
Neregistrirani kupec lahko pridobi kopijo naročila z zahtevo po elektronski pošti na naslov: shop@koolektiv.si .

VI. člen (varstvo otrok)
Trgovec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov.
Trgovec brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.
Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

VII. člen (dostava)
Pogodbeni partner spletne trgovine www.koolektiv.si in www.hura.si za dostavo pošiljk je družba General Logistics Systems, Logistične storitve d.o.o., Cesta v Prod 84, 1129 Ljubljana (GLS).
Strošek dostave blaga je 5,27 EUR na posamezni nakup, ki ga kupec krije sam in je vključen v končno ceno ob spletnem nakupu.
V primeru nakupa izdelkov nad 100,00 EUR je za potrošnika poštnina brezplačna.
Spletna trgovina dostavlja blago zgolj na območju Republike Slovenije in v državah EU.

VIII. člen (način plačila)
Kupec lahko izbira med naslednjimi načini plačila:

  1. plačilo po povzetju (stroški so poravnani ob sami dostavi),
  2. plačilo z bančno kartico (Maestro, MasterCard, Visa, Diners),
  3. direktno plačilo na transakcijski račun družbe SI56 1010 0005 8699 739 odprt pri Banka Intesa Sanpaolo d.d..
    Vsa plačila, razen, kadar se potrošnik odloči za plačilo po povzetju, morajo biti poravnana najkasneje v 8. dneh po oddanem naročilu, v nasprotnem primeru se naročilo prekliče. O preklicu je potrošnik obveščen po elektronski pošti.

IX. člen
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja, zato lahko pride tudi do napak. Prosimo, da nas o njih obvestite preko elektronskega naslova shop@koolektiv.si .
Trgovec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovih spletnih trgovinah, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da trgovec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo trgovec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila.
Čeprav se trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

X. člen (popusti, akcije in posebne ponudbe)
Popusti, akcije in posebne ponudbe se med sabo ne seštevajo, razen če je navedeno drugače.
Akcijske cene oziroma posebne ponudbe izdelkov veljajo do datuma označenega na spletni strani, v nasprotnem primeru pa do razprodaje zalog.
Koda za popust ali promocijska koda (v nadaljevanju: promocijska koda) prinaša različne popuste. Aktivno promocijsko kodo lahko uporabnik (kupec) najde na naslovni strani oglasnega sporočila, v naših e-novicah ali drugih medijih. Vsakršna promocijska koda je vedno časovno omejena. Izkoristi se tako, da se jo ob zaključku nakupa v spletni blagajni vnese v posebno okence “promocijska koda”. Ko kupec vpiše kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene naročila. Promocijske kode se med seboj ne seštevajo. Kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.

Kupcu se pri odstopu od pogodbe vrne vplačani znesek (znesek naročila zmanjšan za vrednost potencialno uporabljene promocijske kode).

XI. člen (cene)
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV (davek na dodano vrednost), razen če je navedeno drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave.
Cena izdelka (ali izdelkov), vrednost DDV-ja in strošek dostave so uporabniku (kupcu) razvidni v nakupovalni košarici pred zaključkom naročila.
Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kljub naporom, da bi trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo trgovec kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

XII. člen
Kupoprodajna pogodba med trgovcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko trgovec potrdi naročilo (glej člen V.).
Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksni in veljajo tako za trgovca kot za kupca.
Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu ali poslovni enoti družbe D Koolektiv d.o.o..
Trgovec kupcu izda račun v pisni ali elektronski obliki, z razčlenjenimi stroški.
Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovca in je registriranemu kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

XIII. člen (pravica do odstopa od pogodbe)
Na podlagi 43.č člena ZVPot-1 ima kupec pravico do odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec mora podjetje o odstopu obvestiti najkasneje v roku 14 dni od dneva prejema blaga.
V primeru odstopa od pogodbe, ki je naveden v prvem odstavku tega člena, mora kupec blago vrniti po pošti najkasneje v 14 dneh od odstopa. Stroške povračila nosi kupec sam.
V primeru takega odstopa se podjetje zavezuje, da bo kupcu vrnilo plačano kupnino najkasneje v 30 dneh od prejema vrnjenega blaga s strani kupca.
Podjetje vrne prejeto plačilo potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če potrošnik izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva.
*Obrazec za odstop od pogodbe: KLIKNI TUKAJ

XIV. člen (reklamacije)
V primeru stvarne napake na katerem koli od naročenih izdelkov, ima potrošnik od podjetja pravico zahtevati menjavo izdelka, popravilo če je to mogoče, znižanje kupnine v sorazmerju z napako ali pa vračilo kupnine.
V primeru vračila kupnine mora potrošnik poslati produkt nazaj v podjetje v roku 14 dni od zahteve po vračilu kupnine. Podjetje se zavezuje vrniti kupnino najkasneje v roku 30 dneh od prejema vrnjenega blaga s strani kupca ter tudi stroške pošiljanja.
Potrošnik ima pravice iz prvega odstavka 2 leti po prejemu izdelkov. Ob vsaki reklamaciji se izdelek pregleda in ugotovi, ali je napaka obstajala že v času dostave ali pa jo je potrošnik napravil sam. V primeru, da se je napaka pokazala v roku 6 mesecev od dostave se šteje, da je ta obstajala že ob sami dostavi.
Potrošnik mora podjetje o napaki obvestiti najkasneje 2 meseca po tem, ko jo je odkril.

XV. člen (pritožbe, spori in uporaba prava)
Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov.
Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: +386 40 97 11 97 ali preko elektronske pošte: shop@koolektiv.si .
Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Trgovec bo v 5 (petih) delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med trgovcem in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno sodišče v Ljubljani. Trgovec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.
Za te SPP in za vse spore med trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi SPP, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

XVI. člen (izvensodno reševanje potrošniških sporov)
Trgovec skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Spletni trgovini www.koolektiv.si in www.hura.si kot ponudnika blaga in storitev, ki se ukvarjata s spletno prodajo na območju RS, na svoji spletni strani objavljata elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi www.ec.europa.eu/odr.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

XVII. člen (zasebnost in zaščita podatkov)
Osebne podatke, ki jih je podal potrošnik ob spletnem nakupu, hrani in upravlja podjetje D Koolektiv d.o.o..
Podjetje D Koolektiv d.o.o. osebne podatke zbira in obdeluje v okviru tržnih aktivnosti in prodajo prek spletne trgovin. Podatke zbiramo za naslednje namene:
• obveščanje o izdelkih, novostih, akcijah in posebnih po elektronski pošti,
• nudenje storitev, za katere potrošnik zaprosi (pošiljanje spletnih novic, samodejno obveščanje o ponovni razpoložljivosti izdelka ipd.);
• izvedba prodaje in transakcije v nakupnem procesu prek spletne trgovine;
• preverjanje identitete v izogib goljufijam;
• izvedba pogodbe v procesu nakupa v spletni trgovini;
• upoštevanje zakonskih zahtev.

Potrošnik lahko na danem obrazcu (kliknite TUKAJ) poda zahtevo za izbris danih informacij kadarkoli po opravi spletnega nakupa in brez navajanja razlogov za zahtevo.

OPOMBA: Pravica do izbrisa (imenovana tudi pravica do pozabe) omogoča, da upravljavec izbriše vaše osebne podatke, če je podan kateri izmed razlogov iz prvega odstavka 17 člena Splošne uredbe (EU) o varstvu podatkov. Te pravice pa posameznik ne more uveljavljati, kadar je obdelava osebnih podatkov potrebna iz razlogov, ki jih določa tretji odstavek člena 17 Splošne uredbe. Svetujemo, da si pred izpolnjevanjem obrazca ogledate vodič po pravicah posameznika na spletni strani (https://tiodlocas.si).

XVIII. člen (spremembe splošnih pogojev poslovanja)
Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te SPP, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletnih strani www.koolektiv.si in www.hura.si .
Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve SPP začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osem dnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev SPP nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.
Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh SPP ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi SPP preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve SPP sprejema.
Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo trgovcu sporoči preklic.

V Ljubljani, 27.11.2020 / 11.08.2023

D Koolektiv d.o.o.